torsdag 2 januari 2014

Stora drömmar...

Blev en tur till det stora varuhuset idag. Dottern skulle få en ny säng. Blev de obligatoriska köttbullarna med lingon till lunch och sedan snabbt in och ut, sambon får psykbryt på det stället...

Vad är det med stora varuhus och män?
Hade det varit en bilaffär eller kanske en teknikbutik då hade det varit andra bullar, men möbler?!?
Det är som om det kryper innanför deras skinn och dom blir som små barn på nytt: Mamma jag är kissig! Mamma jag vill ha korv! Mamma när är vi klara?

Herregud! Gubben är ju 35 år!

Jaja, jag fick vad jag ville, och vi gick därifrån som vänner, alltid ett plus...

Efteråt blev det premiärspel på bowlingen för dottern. Inte fy skam minsann! Hon har talang den där tösen!

Vill visa en bild för er, mitt nästa projekt...


Vårt kontor....

I Januari händer det grejer på privata plan och då kommer jag behöva någonstans att arbeta, inspireras och hitta drivet.

Fram tills dess ska resten av rummet få sig en uppfräschning, budget variant får det bli. 

Tänkte att Du kanske vill följa med, få idéer själv och hitta inspiration!

Må så gott!
Kramar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar