torsdag 2 januari 2014

Nytt år nya idéer!

Godmorgon! 

 Jag vaknar alltid med en stark känsla till förändring runt de första dagarna i januari. 
Det kryper i kroppen på mig, ut med det gamla-in med det nya! 

Man vill liksom förändra, förnya och förbättra! Visst är det härligt, men endå lite vemodigt... 

 2014 ska bli året jag vågade ta steget att förändra stora delar av mitt liv. 

Det ska bli det året jag bestämde mig för att börja tro på min egen kapacitet, på min inre styrka och lät hjärtat ta över och agera istället för hjärnan. 

 Varför skulle inte JAG kunna byta inriktning i livet?

 Varför ska JAG sitta bredvid när alla andra satsar fullt ut och bara kör? 

 Varför tar jag inte det stora stora steget UT? 

 Vad håller mig tillbaka? Absolut INGENTING!

 Så nu kör jag!

Hänger Du med?

Kram

1 kommentar: