torsdag 20 mars 2014

Back in business...

BHär är jag!
Jag är tillbaka och ska ge bloggen lite välförtjänt kärlek!
Ni är några som undrat vart jag tagit vägen, så, ville vara säga att jag är kvar och redo för lite inspiration!

Så.... Vad har hänt?!?!
Jag har sedan ett par veckor tillbaka börjat plugga till Inrednings & Homeskonsult! Kul va! Så i jan 2015 får jag (förhoppningsvis) kalla mig just INREDARE! 
Jag är verkligen glad för min egen skull, att jag vågar satsa och tro på min egen förmåga! 

Första veckorna har gått bra, dagarna går i ett, men jag hinner med allt som förväntad av mig och får till och med tid till lite "extra jobb" vid sidan om, ni vet, "prova på om jag passar inom yrket" jobb... 
Men mer om det en annan dag! 

Varm kram till er som faktiskt saknat mina små inlägg! 

Godnatt ❤️

Bild från vårt uterum, snart är våren här!!

2 kommentarer:

  1. Det är verkligen spännande att följa dig ut på nya äventyr!
    All lycka till dig vännen.

    SvaraRadera
  2. Yay!! Vad glad jag blir att du är tillbaka!!
    Kram Johanna

    SvaraRadera