lördag 22 mars 2014

Kreativiteten flödar

Hejsan alla vänner!

Med rödvin i kroppen skriver jag några sista rader innan sömnen tar över...

Blev en härlig kväll hos trevliga grannar. 
Visst är det konstigt att man ibland träffar människor som man upplever man "klickar" mer med på väldigt kort tid än man någonsin gjort med människor man känt i åratal! 
Så fint är det med våra grannar, att umgänget är avspänt, lättsamt men ändå med ett djup och genuint intresse... Jag blir glad och rörd på samma gång! 

Eftermiddagen blev till ett virrvarr av kreativitet hos både mig och dottern. Det beställdes ny vårmössa av en bestämt ung dam här hemma...

Sagt och gjort, symaskinen åkte fram och en timme senare och fyra mössor rikare blev både jag, dottern och grannpojken glada (och varma om öronen)! 







Nu hoppar jag i säng, imorgon är det jobb igen! 

Kram Kram

1 kommentar:

  1. Åååååh vad fina!!
    Kanske kan jag ge dig lite pengar och tyg när jag är "hemma"? :-)
    Kram

    SvaraRadera