tisdag 25 mars 2014

Tisdag tisdag tisdag


Tisdag kväll, dagen har gått i ett! 
Ärenden, lunch på stan, träna dottern i all cykla utan stödhjul och storstädning...

När lugnet lagt sig, maten var i magen och dottern sov fick jag energi till att ändra om i vardagsrummet. 

Kan ni också få en känsla på beställning att NU ska det göras, nu ska det provas det där du gått och funderat på?!?

Så är det för mig, och idag blev det vardagsrummets tur att få sig en liten makeover. 

Liten bildkavalkad:





Imorgon kommer mannen hem efter ett par dagar på tjänsteresa. Ska bli mysigt att få dela säng med någon annan än en virvelvind till fyraåring! 

Natti natt!

1 kommentar:

  1. Så fin soffa och fåtölj, ser riktigt skön ut! Jag brukar få sådana ryck om att just möblera om för att se om det blir bra. Det tråkiga är att vi bor i en liten 2a och jag har nog redan provat allt här hemma. Sjukt tråkigt eftersom jag tröttnar så fort.
    kram.

    SvaraRadera